Sunday 12 March 2017

PERKHEMAHAN KEPIMPINAN PENGAWAS PUSAT SUMBER BAITUL HIKMAH SMA MARANG



Program Perkhemahan Kepimpinan Pengawas Pusat Sumber Baitul Hikmah (PSBH) telah dijalankan pada 8 hingga 10 Mac 2017 yang bertempat di Kem Damai Resort, Besut, Terengganu.

Seramai 80 orang Pengawas PSBH SMA Marang telah menyertai program perkhemahan kepimpinan ini yang diiringi oleh 4 orang guru dan dibantu oleh 7 orang fasilitator.

Sekalung penghargaan buat Penolong Kanan Pesuruhjaya Hal Ehwal Murid, Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT), Tn. Hj. Wan Mohd Noor bin Wan Ismail yang telah sudi meluangkan masa untuk bersama-sama para peserta bagi merasmikan program ini. Sudah pasti kehadiran beliau menyemarakkan lagi semangat dan motivasi para Pengawas PSBH.

Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada Tuan Pengetua SMA Marang, Tn. Hj. Awang Dahan bin Jusoh dan GPK Ko-kurikulum, Tn. Hj. Mohd Nor bin Ahmad yang telah memberikan sokongan dengan meluangkan masa bersama peserta program ini.

Diharapkan program yang telah dijalankan ini dapat memperbaiki kemahiran komunikasi dan kemahiran interpersonal serta kepimpinan para Pengawas PSBH.

No comments:

Post a Comment